Hiss!

En sak jag måste hissa är att SVT kommer att visa så mycket från globen horse show. 

SVT kommer att sända från Ericsson Globe, både på TV och på SVTPlay.

Lördag 27 november
SVT 2 kl 18.00: Internationell hoppning, Reining clinic med Anki van Grunsven,  fortsätter i SVT 24
SVT 24 kl 20.00: Världscuptävling i fyrspann, internationell hoppning

Söndag 28 november
SVT 1 kl 11.00: Stockholm Grand Prix (hoppning)
SVT 1 kl 14.30: Världscuptävling i dressyr – kür
SVT 24 kl 21.30: Sammandrag från FEI World Cup Driving - Fyrspann och från stjärnornas hoppning

KÄLLA

MEn det tycker jag är en riktigt HISS! Jag anser att många inte ger ridning tillräckligt mycket uppmärksamhet. och dem som tycker att ridning "INTE ÄR NÅGON SPORT" så då tycker jag att det är riktigt bra att TV i alla fall tar det gansla bra på allvar som en riktig sport vilket ridning faktiskt är! Vi som rider är faktiskt ganska tuff och det är en tuff sport. Så dem som säger att det bara är att sitta kan ju tästa själva och sen säga om det är svårt eller inte!




Kommentera!<3
Postat av: NellieB

sv. Klart ja har. Ses vi jue snart. shit ska upp snart---gött snart i globen då jue =D



kram my sötis twins!!

2011-11-24 @ 23:06:57
URL: http://nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0