Hemma och sjuka!

Ja, som rubriken säger så e jag och jennifer hemma och sjuka idag, vi blir typ alltid sjuka samtidigt...typiskt! men det blir ju typ så eftersom vi går i samma skola och är men varandra ganska ofta, det blir ju lixom så när man bor i samma hus! :)

Ja, ni fattar nog. MEn eftersom vi e ehmma så får ni gjärna önska inlägg och så! :)

Glömm inte att rösta på tävlingen!
Klicka på bilden för att komma till omröstningen! :)

Fina Jennifer och Shadow


Kommentera!<3
Postat av: Marie

sv: Tack :D Det är inte min häst, utan min medryttarhäst :P Fast ibland känner jag mig som en "delägare" ^^

Han e en ridtravare på 14 år :P

2011-11-07 @ 10:37:20
URL: http://ettbenivarjehorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0