Hemma igen!

Nu e vi hemma igen. Det var sjukt mycket folk på mässan hundar, ormat, sjösjärnor, you name it. Ja, asså snacka att man blev lite chockad när man såg en orm runt en tjejs hals. haha!

Jag har kollat på massa gymnasium och tagit massa broshyrer så nu e det massa öppna hus som gäller. Jag kollade även på ett ridgymnasium (även fast jag inte vill gå på något ridgtmnasium) och nackdelen med dem allara flesta är ju att man måste bo borta, visst det är nog ett bra sätt att bli mer självständig på, men jag tror nog att jag vill bo hemma och kunna ha mamma och pappa nära.

Så jag tror i alla fall att jag vill gå ekonomi, då jag vill starta eget företag när all utbildning är klar. Men det gymnasiet jag trodde jag skulle gilla verkade inte så bra när jag pratade med någon i deras stånd. Så ja vet inte! GÅr någon av er i gymasium, VILKET? Vad tycker ni om det? jag behöver hjälp! :)



BIlden visar ganska bra hur det var! haha!


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0