Hästar in i vardagen?

En sak jag har tängt på är att jag uppfattar att det blir mer och mer häst in bland vanliga ointresserade människor, bland annat finns det ett hästspel på iPhone som många a mina kompisar spelar, och dem är inte hästintresserade. Även så tycker jag att det märks genom bland annat Sims 3 det nya spelet där man kan skapa hästar. Jag tycker att det är riktigt roligt att hästvärlden sprids och jag skulle tycka att det var väldigt roligt om det blir fler som går in i hästlivet på riktigt och vem vet, alla dessa spel kanske bidrar lite.

Vad tycker ni har ni märkt någonting liknande? Spelar era kompisar hästspel även fast de inte är hästintresserade?




Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0