Gårdagen...

Ja gårdagen i stallet gick jätte bra:) Ja jag tränade inte så mycket men red lite själv och sen fick jag lite hjälp också.. ja jag tränade på skolorna i går också och han var verkligen jätte fin, mjuk i sidorna och jätte kul var det :) Ja är super nöjd över hur bra det gick. Sen fick vi reda på en väldigt sorglig sak också :( Men jag skriver mer om det sen..

Men i alla fall så är jag jätte nöjd över ridpasset igår:)


Älsklingen <3

Söötnosen<3


Kommentera!<3
Postat av: Tilda

Hej! Förlåt att jag svarar på frågan så sent, men jag har inte varit inne på min blogg på några veckor.



Ja! Pricken är runt 10 år. Jag vet att det är jättesent att utbilda en häst då, men han är väldigt lättlärd och både jag och pricken lär oss nya saker hela tiden :) Tack för din kommentar!

2011-11-11 @ 16:12:37
URL: http://tiildahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0