Förlåt!

FÖrlåt för det dumma felet i headdern! Jag klantade mig, det gjorde jag och problemet är att det har blivit väldigt svår fixat. Jag skrev för fort och dubbelkollade inte. KLANTIGT av mig! Riktigt klantigt! Sen e grejen att vi skulle åka till stallet så jag hann inte fixa det nu, och då kommer jag inte hinna det idag heller, utan att jag måste göra det imorgon! Jag är ledsen över det och det kommer fixat, men det får vara fel i någon dag tills jag hinner fixa det...Jag tror jag måste göra om headdern! Alla timmmar vi lagt på den MEn det kommer bli bra i slutet!  det vet jag, det kommer jag se till! :)

Tack för att du sa till! <3



Ser ni felet??? jag lyckades missa det men aaa, annars gillar jag headdern starkt! :)

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0