Det finns en "falsk" genväg i blogg värden...

Ja, presis som rubriken säger så anser jag att det finns en "falsk" genväg igenom bloggvärlden, då menar jag mät hästsportsblogg världen. Jo SKVALLERBLOGGAR, det känns som om man kan starta en skvallerblogg och få flera 100 läsare på första dagen, det är nog för att det finns så få. MEn jag tcker att det är ett faalsk sätt!

Asså att sitta bakom sin dator, GÖMD, och skriva om dem som visar och öpnnar sig, visar bilder,skrever vad dem tycker och liknande tycker jag är sååå fel. Ska man bli stor så tycker jag att man kan stå för vem man e och vad man själv tycker. Visst man kan vell ha en skvallerblogg om man vill det, men då kan man ju erätta vem man är från början. Men jag tycker att det e STARKT av ponnysanning att dem har sagt vilka dem e och endå visar bilder och liknande på sig själv iblad. Men endå så tycker jag att det är en "falsk" genväg eftersom man inte visar upp sig själv så mycket...

Bara mina tankar!

Gammal bild på fire! :)


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0