Breaking Dawn!

Ja, jag tänkte skriva en liten recension på Breaking Dawn här på bloggen!


Inledningen: Inledningen var bra, den var ungefär som Twilight filmernas inledningar brukar vara, man ser någon bild och hör Bellas röst. Filmen kom ganska snabbt till vad den handlade om så man slapp sitta i typ dem första tjogo-40 minuterna och bara vänta på att något skulle hända. Så indelningen var bra! J

Handlingen: Handlingen var bra, väldigt mycket känslor och i vissa scener kändes det som om man var i filmen typ. Ja, man kom verkligen med i handlingen och den var helt underbar. Jag älskar den här boken, och filmen gjorde mig verkligen inte besviken. Jag tycker att filmen hade en bra landning med romantiska scener och lite mer spännande, filmen var verkligen kanon! Det här är nog den bästa filmen jag sett!

Slutet: Slutet var fett bra, man trodde och va lite rädd att det skulle bli konstig eftersom det är halva delen, men det blev det inte asså grymt bra!

Hela filmen var fantastisk och jag kommer nog gå och se filmen några gånger till! Haha! Men den va verkligen GRYM! Älskar den verkligen. Sen är det ju heller inte helt fel att den är fullproppad med snyggingar! ;)


dessa två e ju bara så snygga!

Han är inte heller helt fel! ;)


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0