Blir lte arg!

EN sak som gör mi lite arg är hur mycket skit Pelle (Pär-Ola Nyström) får! Jag förstår egentligen inte varför. Han deltog förmodligen i programmet för att han ville hitta kärleken, och då tycker jag att det är riktigt dåligt av media att ta upp saker som har hänt för flera år sedan. Han är en trevlig människa som vill hitta kärleken, vilket programmet går ut på. Att man skall få se när bönder hittar kärleken, inte när hela Sverige får se saker i böndernas förflutna. Och sen att reportrar sitter och klagar på honom när dem säkert aldrig träffat honom eller sett händelsen från hans synpunkt tycker jag är såå himla fel.



Ja, vad tycker ni om aklagerserna och all skit han får? Jag tycker inte att detta i ok? MEn vill ju veta vad ni tycker! :)


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0