Bara för att jag sa!

Bara för att jag sa att det skulle bli lika bra uppdatering idag, som igår så blev det inte det! Och det är jag ledsen för, men vi e tre som bloggar och det hade blivit sjukt mycket för mig att göra om jag skulle blogga över 11 inlägg så det blev lite mindre idag, vilket jag är ledsen för! men vet ni vad jag håller på att göra? jo, träna upp min vänster  hand. ja, jag skriver en del av detta inlägg med vänster hand. Okej det kanske inte är jätte svårt. men jag gör även andra saker med vänsterhand. haha nu känner jag mig jätte mobbad! haha!

gissa varför jag började skriva mad vänster handen nu!

greys anatomy avsnittet! Haha, nån som såg det??




Kommentera!<3
Postat av: Emmy Henriksson

när avslutas tävlingen men en bild som gör dig lycklig? :)

2011-11-03 @ 09:44:04
URL: http://teamje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0