Vad tycker ni om..

Vad tycker ni om dresdyrmupparnas nya egna colektion? Om ni har sett något av den.

Jag vet inte riktigt vad jag skall tycka, jag vet inte om jag skulle vilja ha något där det står Dressyrmmupparna på ett shabrak eller något liknande, nej, jag vet inte. Jag tror faktiskt inte att jag vill ha något med deras logga och sånt på, även om själva grund designen skulle vara snygg (jag har inte sett så mycket av kollectionen så jag vet inte om jag tycker att den är fin). Men ja, jag vet inte riktigt vad tycker ni???

KOLLA HÄR OM NI VILL SE BILD!


Kommentera!<3
Postat av: Felicia

Jag är inget direkt fan av DM så jag tror inte det är nåt för mig, men man vet ju aldrig;)

Vi har frågestund hos oss, kom in och ställ en fråga:)

//asslatjejerna

2011-12-12 @ 15:10:32
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0