Depshit...

Asså vet, mycke depshit på bloggen från mig. Men skriver ba hur jag känner. När jag mår dåligt skriver jag gärna av mig lite, inte för mycket men ändå lite. Klarar inte av att ba sitta och stänga inne minna känslor. Vill alltid prata med någon om det och det gär jag oftast. Jag e en sjukt känslig persson och kan göra små saker till stora. Är så sjukt rädd för att bli sårad eftersom ja blitt det sååå många gånger av vänner som sviker.
Endel dagar känns allt så jäkla bra och endel dar vill man ba dö. Folk som inte kan stå upp för sig själva och inte e sig själva utan ba fegar och gör som andra, nää bort med det.
Jag kan erkänna att jag vågar va mig själv, va lite halft omogen och onormal men det e så jag e, om det inte passar så kan du lika gärna dra.
Orkar inte med sånna som ba störs sig och tycker det e jobbigt att jag inte skäms och vågar bjuda på mig själv, att vara lite halft galen.
Thats me <3
Sen kan jag oxå säga att jag är inte den bästa på att säga allt som jag tycker och tänker och det tycker jag själv e bättre än dom som säger för mycket vad man tycker, håll det för dig själv, jag vill inte veta! Om jag t.ex. tycker du ser konstig ut eller har en konstig röst går inte jag och säger det till dig.

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0