Update from Stinas Soffa

Tjo everyone! Update här från Stina, min kusins soffa. Hon har nyss dratt på match, Elli kommer och hämtar mig för runt 11 tror jag. Rider ut Nippelina och elsa skrittas. Hon såg lite hängig ut igår, efter vaccinet ju men hon hade ingen feber, ba lite mer än vanligt men hennes temp är olika i olika perioder så ja venne ;)

Ikväll ska ja sova med Conet, vet ba inte om jag e kvar i stallet tills hon kommer och sen åker med henne eller om hon hämtar upp mig på vägen eller om vi sover hos mig, haha känner verkligen att ja har koll xd
Hon skulle till stallet rätt sent men har ju ändå inget att göra ju ;)

Skulle egentligen kanske ha gått på bio med Saida idag men då måste jag sova ensam hemma så ska kolla om vi inte kan gå på bio nån gång när mamma och pappa är hemma ;)

Måste säga att det känns lite sådär jävligt bra att det e 2 veckor kvar till lov, alltså 10 skoldagar, gaaaaah :D
Hoppas jag får träffa twinilingisarna <3

Kommentera!<3
Postat av: jessica

Hej! Var gärna med och tävla om en gästbloggning på min blogg :) Den är super lätt att delta i!



(Ursäkta om ni inte gillar sådana här kommentarer)



Hälsningar Jessica

2011-12-03 @ 15:41:29
URL: http://jessicapetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0