trött nu, haha som alla mina rubriker heter nu för tiden xd

Nu e ja hemma, duschat, ätit och sjukt trött! Sov med twinsen hos dom inatt, snackade mycket om ett speciellt änme igår men det e jättekul och sen kan jag säga typ vad som hälst till dom xd Dom har oxå fått mig att älska Grey´s anatamy :D Kmr bli tradiation att kolla på det varje gång jag sover där eftersom dom har alla avsnitt ;)

Ponnysarna igår då:
Elsi gick ett genomridande dressyrpass, film kommer. Finis hon va jobbade på jättebra och hon va helt otroligt fin när man tänker på att hon mäst har ridits ut nu ett tag ;)


Nipper gick det inte så bra med då, haha ;) Hoppade lite sockerbits hinder, eller ja ba ett men skit samma. Innan hindret går det super, han kom alltid rätt och så fast efter så drar han ner huvudet eller snarare fram huvet och springer iväg efter, inte så konstigt med tanke på att han inte hoppat på länge, han vilade dan innan, han har mäst gått lite chill ett tag nu och sen så red jag inte så länge innan och det som e det viktigaste med han e markarbetet innan, hoppa kan han ju ;)



Red han idag, lydnad och jätteduktig vart han i alla fall :D
Elsa vilade

Ni ska få bild på nippe, så snygg han e med blått pannband, snyggt blått skrittäcke och snygga blåa stigbyglar <3


Kommentera!<3
Postat av: Sara

Oj vilken fin häst :D

2011-12-31 @ 15:27:43
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0