Stannade i skolan till 4!

Ja, jag och jennifer stannade i skolan till kl 4 för att jobba lite i slöjd, fast vi igentligen slutade kl 2. men, man måste vara lite extra duktig nu fram tills på torsdag, för på fredag är det betygssättning...LÄSKIT, nej, det är inte hela världen, huvudsaken är ju att man kommer in på nått gymnasium, och så får man göra det bästa av saken.

Men är lite nyfiken på hur långa era skoldagar är? Vi slutar vanligtvis kl 2 alla dagar utom torsdagarn när vi slutar 3. Så vi slutar ganska tidigt. :) Men när slutar ni era skoldagar?


Nu fortsätter kvällen med plugg, plugg, plugg och blogg, blogg, blogg. ja, ponnysarna vilar idag, och mamma kollar till och tar hand om dem. Tack mamma! :)



Haha!


Kommentera!<3
Postat av: Anna

GUD SÅ KUL :D

Ja för jag ska till taihland i en månad.. Så de e lungt! vi tar det efter jullovet! men kanske vi kan adda varandra på fb? :)

2011-12-12 @ 18:25:58
URL: http://ponnyliiivet.blogg.se/
Postat av: jessica

Jag slutar klockan halv fyra varje dag förutom på fredagar då jag slutar halv tre :)

2011-12-12 @ 19:26:06
URL: http://jessicapetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0