Skryta, nää tack!

Jag har så sjukt svårt för människor som skryter om hur bra dom e och hur bra andra tycker dom e. Visst, man får va stålt över sig själva och ens häst men till en viss gräns. Inte sånna som ba men åå fan va duktig ja och min ponny blitt, vi kan hoppa värsta höga hindret och hon och han säger att jag e duktig.

Vist, jag kan gå runt och säga att på hoppträningar brukar dom som kollar säga att ja e asgrym, att jag har utvecklats sjukt mycket, att jag och min ponny passar grymt bra ihop och att min tränare sagt att jag rider grymtbra men det går jag inte runt och säger till andra.
Vist, ja e inte perfekt. Jag kan säga te mina vänner att det går jättebra på träningar, att min tränare sagt att jag rider grymt men inte mer, vill inte verka märkvärdig eller bättre än andra.

Är sjukt stålt över sånna kommtar men berättar det inte till halva världen ;)
Min åsikt och mina ord, säkert helt dump i nån annas öron

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0