Sista riktiga dagen!

Ja nu ska vi till skolan, sista riktiga skoldagen. Jätte skönt ju. Ja så jag ska redovisa lite sen så är jag klar för den här terminen, det kan jag ju inte klaga på lixom. Men i alla fall så går vi i skolan tills onsdag tror jag eller vi har hemstudiedag då och sen så ska vi bort över jul men det är bara två dagar och vi kommer säkert kunna blogga i alla fall!


Saknar sommaren!


Kommentera!<3
Postat av: Ida <3

Nåå, fan va söta <3

2011-12-15 @ 12:19:59
URL: http://blackstaars.blogg.se/
Postat av: Jackie

Har ju förstått att båda i två gillar hundar mycket! I så fall mååååste jag rekommendera Frida Binettes underbara hundläger, har gått på tre stycken och ska på kanske två till i sommar. För man kan låna hund där, kostar inget extra. Och det blir som ens egen i nästan en vecka. Det brukar vara fantastiska hundar att låna, mina kompisar som gjort det är supernöjda. gå in och kolla på www.stardogs.se Tror att info om nästa sommar kommer innan jul, Frida sa det iaf. =D

2011-12-15 @ 16:48:09
URL: http://jackieie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0