Nu har man lov då =D

Skolan va ju feta chill idag, åkte in te stan och gick runti Gallerian och sen hem, hahaha ;)
Sen hade vi avslutning i kyrkan och ja fick mina betyg, är väl helt okej nöjd med dom =)


Ponnysarna va supermysiga idag, nippe ska alltid slicka en i ansiktet och lite överallt, haha så jäkla söt han e, pysslade ba med han idag, dom ska ju ta det lite halft chill nu <3

Elsa skulle jag inte heller rida men Cornis ville att jag skulle rida samtidigt som henne fast så blev det inte ändå för jag va för seg på att fixa elsa, som vanligt då =D
Men det va bar att jag red för hon va rätt stel men sen blev hon finfin <3



Imorrn blire upp rätt så tidigt och julhandla på Maxi, i love it, det e så kul :D
Och vet ni en sak? NU HAR JAG LOOOV! :D



Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0