Min jul!

Tänkte lägga upp lite bilder på mig och Carro om hur julen har varit med lite beskrivningar ofc

Först julafton! Ja paket, mat Kalle Anka ;P Vad mer kan jag säga?


Sen dagen efter blev det minigolf och sen bastu och årets sista dopp... kallt men ja samtidigt riktigt roligt:P


Ser ut som ja ... men aja..:P


Det var mörkt ute så man såg typ inget men i alla fall är mitt hår blött!

Sen under natten var det ju galet mycket vind så ja ni kan ju få se lite hur det såg ut morgonen efter!

Takpannorna höll på att ramla ner och vissa var även på marken

Sen var ju vissa träd helt välta!

Ja detta var min jul!


Kommentera!<3
Postat av: Cornelia {Foto, häst, vardag]

Halloj! Anmäl dig till DAGENS BLOGG! :D Vinnaren presenteras kl 20.00! :D

2011-12-30 @ 15:20:50
URL: http://kindofscofield.blogg.se/
Postat av: Jackie

ÅH!! är riktigt avundsjuk på ert hår!! Så sjukt fint. Om någon av er klipper av eller färgar blir jag lite sur :D <3

2011-12-30 @ 16:07:17
URL: http://jackieie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0