Komma äntligen hinna blogga mera nu :D

Nu e den dära jävla facking skolan slut, eller det e ju måndag ocvh tisdag men det e ju lixom chill dagar :D
Så sjukt skönt men allt har ändå gått så fort, ba inte lovet går lika fort ;)
'
Detta lov ska jag va med mina ponnysar sjukt mycket, gå på bio och shoppa i stan <3
Känner att ja måste va i stallet mycket själv nu för ja har glidit ifrån elsa lite och måste komma närmare nippe sen så ska ja rycka på dom extra mycket nu när jag har tid <3
Idag va ja och pappa ute och gick med ponnysarna, elsi va piggis och det var ju inte bättre att jag fick skoskav :S
Glömde säga att båda va superfiiiina igår :D
Kommer äntligen hinna blogga mera nu me :D

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0