Känns bra nu =D

Känns verkligen superbra nu! :D Är nästan lite pirrig i magen, haha.
Nippe gick jättebra idag och han va sig själv! :D han halkade jättemycket när han gick in från hagen så jag red i ridhuset, vill inte riskera att han gör illa sig och får nån skada, fick gå jättelångsamt ut te ridhuset för att han halkade till och med :S

Men då kunde pappa plocka fram några sockerbitar så hoppade vi lite, haha om man nu kan kalla det för hoppa men Nippe blev verkligen super glad och han fick tillbaka sin gnista =D Så kul att känna att "han finns där". Har ju inte hoppat på länge så han har väl tyckt att det vart tråkigt kanske att inte hoppa nått, fårse hur det går imorrn :)
Även fast bommarna typ låg på marken så blir han fett pigg och glad <3
Finis, denna var våran värsta träning men fin e du alltid ;)

Imorrn MÅSTE jag handla klart alla julklappar, stackars min släkt som har mig...
Ska ta och skriva en lista på allt jag ska handla så slipper man springa rint över allt och så hittar man inte ;) Fast lite saker kommer jag köpa som det kommer, om ni fattar lixom =D



Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0