Känns bra nu asså :D

Så, nu e jag hemma, alone! Eller mina brorsor e hemma, haha ;)
Allt känns bra nu asså, ponnysarna e underbara, min kompisar e lite halft störda men haha så roliga, e på bra humör och ny duschad :D

Igår då:
Elsa va fortfarande hängig med lite feber så gick lite med henne ba, och borsta och myste såklart <3
Jättesnuffig va hon <3 Fick jogga fram Råttan oxå, min tränares häst, sjukt cool och fin han e asså :D Joggade Bucke oxå så att ja och Cornis skulle komma hem tidigare, haha så busig den lilla ponnyn e. Roligast e ju när man sitter med långa tyglar och så blir han rädd och sticker iväg och helt plötsligt så e man 10 meter framför Cornis där bak.



Nippe red jag ut med en tjej i stallet och shit vad hästarna sprang, haha! Hennes häst blev fett stark när vi skulle galoppera upp för en backe och stack typ lite så det va ba för mig och nippe att hänga på, haha! Fast e jätte stålt över honom att han inte belv stark då utan det gick lixom att hålla in honom fast sen vare ba att släppa han och låta han springa så fort han kan :D haha såg hans framben framför mig när ja skulle bryta av, han lixom hoppar och studs/reser sig när man bryter av när han fått öka så mycket :D så sjukt söt han e <3

Idag va dom lika underbara! Nippson, red ut själv och underbar va han. Klättrade lite, haha som han inte e så bra på då ;) Men han va underbar, asså han e helt amazing att galoppera på ute, eller att rida på ut i huvud taget. Sådär lite småhet och studsig men ändå mjuk och så han lyssnar :D
Han har blitt vet mjuk i munnen nu

Elsi va jättemjuk, trava ba lite så skritta mest men göllig va hon <3


somras <3

Äntligen sug att blogga, det första ja gjorde på datan efter FB va att gå in och blogga :D Det e så det ska va

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0