Jennifer!

Hej, jag tänkte presentera mig själv nu när ni har bett om det.

Jag heter Jennifer och är född 96, Jag är en positiv, glad tjej som älskar hästar och ridning.  Jag lägger väldigt mycket tid på hästarna och min ridning. I bloggen kommer ni att kunna läsa om mig, mina träningar och tävlingar. Självklart även mina åsikter.

Jag tävlar och tränar i dressyr men för ett par år sedan var det hoppningen som gällde för mig. Nu tränar jag ungefär regelbundet en gång i veckan sen kan det bli fler träningar ibland och självklart kan det hända saker så att man inte kan. Jag har hittills tävlat på Lätt A:1 nivå men under vintern ska jag träna så att jag går upp några snäpp under nästa tävlingssäsong.

De hästar jag rider är Shadow och Fire jag delar dem med min syster, Shadow har vi ägt i tre år (igår) och Fire har vi på foder.

De tävlingar jag varit med på i slutet har jag tävlat med Fire. Jag tävlade Shadow i hoppning när jag var jätteliten, och då gick det jättebra. Jag har även tävlat Shadow i lite dressyr under de senare åren. Tävlingarna med Fire har gått jättebra och vi har kommit hem med många rosetter, bland annat har vi en placering i skol DM där det gick jättebra och även placeringar i andra tävlingar.

Här rider jag Shadow

Här rider jag Fire


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0