Inge mera nu...

Kännde mig fett deppig påväg hem från stallet men nu har jag duschat och bestämmt mig för att rycka upp mig! Inge mer depp, orkar inte gråta varje dag nu!
Skolan va fett chill, drog hem te Lollo med Dessie efter skolan, chilla lite där och sen drog ja och mamma te stallet. Red ut på en väldigt jobbig nippe! Han va lite ryckig men det räckte med att ja sa till han 1 gång så slutade han men sen va han lite stark och det beror nig på att jag inte har ridit igenom honom på länge så på onsdag, då jäklar ska han bli mjuk och fin.
Elsa vilade idag och imorrn blire tvärom ;)
Detta gillas när man loggar in xd

Kommentera!<3
Postat av: J

Hur högt hoppade han?

2011-12-13 @ 19:46:26
URL: http://teamelskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0