Hejsan!

Förlåt för att jag och jennifer inte har bloggat så mycket under jul nu, vi var ju borta och där var det så mycket att fixa och göra, har  några riktigt roliga berättelser om helgen som ni ska få höra om senare, men sjönt att vara hemma i alla fall.

jag börjar säga en sak nu i alla fall. Jag har BADAT, i en sjö nu, det va as kallt men så himla härligt. först basta så det käns som om man svimmar, sen ut i sjön och doppa huvudet så att det känns som om man ska svimma sen in i bastun tills det känns som om man ska svimma och sen ut i vattnet igen. ja jag har ju badat vak några gånger förut och det är ju såå härligt, tyvär var det ingen vak iår eftersom det inte var någon is, men sååå härligt!

ni får kanske lite bilder från det sen...


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0