Haha, wtf? xD

Nyss kommit ut från duschen, ska ta och måla naglarna nu och sen fläta håret ;)
Imorrn börjar ja 10 så det e rätt chill ikväll.
Musikalen va helt okej, lite konstig, haha xd Det första som hände var att en helt jäkla naken kille kommer ut och spelar trumpet, haha what a fuck? ;)


Va hos ponnysarna, pysslade lite med dom. Pappa fixade nippe och ja min älskling <3
Gick en liten sväng med henne oxå för hon va lite varm :S




Kommentera!<3
Postat av: Jackie

sv; va??? seriöst?? Galet ju x) Ska flytta till Västerås, ligger inte så långt ifrån Sthlm så jag kommer ta tillfället i akt och åka till storstan så ofta som det bara går. Jag älskar, verkligen älskar den där staden och kommer lätt flytta dit senare. Min syrra bor på Kungsholmen men flyttar till Söder om någon vecka, så jag har ju inte direkt några problem med övernattning för att maxa min tid i älskade staden. Stockholm och göteborg är de bästa städerna i Sverige :D

2011-12-18 @ 21:29:48
URL: http://jackieie.blogg.se/
Postat av: Jackie

sv; jo det är ju klart :P men ändå, stockholm på sommaren är hur najsigt som helst (iaf för oss "besökare") Skåne är helt okej, men bäst är det så klart västkusten under sommarhalvåret.

är det 20 min med tunnelbanan eller med bil? :)

2011-12-19 @ 19:15:58
URL: http://jackieie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0