Haha, wtf? xD

Jahap, då har mamma och pappa fått ett brev från skolan att deras dotter visade sitt agerade prov på ett bristande säkerhetstänk, haha wtf? Nått fel är det asså...

Åkte hem te twinisarna efter stalllet som ni säker redan vet ;) Hade ingen nyckel hem och min brorsa ville inte ha mig på Pizza Hut med sina kompisar när jag hade på mig stallkläder ;)
Kollade på värsta sjuka saken hos dom, hahaha =D
haha, vet bilden har inget med inlägget att göra xD

Sen hämtade pappa mig där och så åkte vi till en affär och sen åkte vi och åt på Lorina :)
Red inte nippe idag eftersom det va halt och jag kunde inte byta hand brodd så han fick vila med det var bra för han det med, men imorrn och i helgen, då jäklar ska det ridas. Elsa red jag i ridhuset, jag och Cornis rider ut imorrn istället ;)

Hoppade lite, eller körde lite sockerbitar med henne och hon va verkligen jätteduktig! Tyckte det va superkul och sög verkligen på hindrerna, lärde mig fett mycket på henne, hur jag ska göra över hindrerna på henne =D Asa kul verkligen! Asså örjade fan nästan gråta efter jag hoppat henne, hon hade verkligen visat mig vad jag skulle göra och allt, haha serius, gjorde nästan det asså <3

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0