Godmorgon!

Godmorgon! nu skall vi åka till stallet! Jennifer ska jobba och jag ska rida och ta hand om ponnyserna.


fina killen


Du också min underbara ponny!

Vi kan ju inte blogga förns vi kommer hem och jag hoppas att ni klarar er endå! :) Men nu ska vi snart åka, så måste fixa det sista. Hejdå!


Kommentera!<3
Postat av: felicia

Nu har jag "utmaningstävling" på min blogg och det är bara att kommentera massa utmaningar och den jag anser har kommit på den roligaste utmaningen vinner! Priset är en överraskning! :D



Kom igen att kommentera massa utmaningar nu! :)



Mvh Felicia på htt://ponniehjerta.blogg.se

2011-12-04 @ 11:21:41
URL: http://ponniehjerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0