Fixat mig...

Har fixat mig klart nu och så. Lägger ut min nyårs outfit senare :)
Ponnysarna idag då, lite jobbiga saker i stallet idag, blev lite ledsen men inget jag säger här. Ponnysarna va i alla fall fiiiina och dom va ju pigga eller vad?






Kommentera!<3
Postat av: Anna

Hej hej!

Gud så kul att ni bryr er <3 de uppskattar jag verkligen! O så skojj att ni hinner med fler! ;)<3



Men de ligger till såhär att jag är i Thailand, och jag är inne på mobilen så jag har ingen e-post så jag kan inte mejla bilderna, men hoppas vi kan lösa det på ett annat sätt, tex. Jag kan lägga upp bilderna på bloggen sen kan ni kopiera dom :)<3

2011-12-31 @ 17:11:23
URL: http://ponnyliiivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0