Caroline!

Hej, jag är då Caroline en av dressyrryttarna här på bloggen. Jag och min tvilling syster delar på ponnysarna Shadow och Fire. Jag och Jennifer fyllde ju 15 år igår också! Jag går alltså i nian! Jag satsar på dressyr, och mina mål med ridningen är att jag skall träna och bli så duktig som möjligt.

Våra ponnysar då:

Shadow: Shadow är en underbar ponny som vi har ägt i tre år igår! Japp, vi fick honom på våran födelsedag för tre år sedan.  Shadow är en underbar ponny som har lärt oss så himla mycket och det märks inte att han faktiskt är 23 år gammal. Det märks inte så ofta, han är en super pigg underbar ponny. Han är en underbar ponny som betyder så himla mycket för mig.


När vi fick sötnosen!


Esse Goldfire: Eller Fire som han kallas är en ponny som vi har på foder och sen 1 april 2010. Han är en super fin och söt ponny som har lärt mig mycket inom ridningen. Jag har startat en tävling med honnom där vi kom hem med en blå rosett. Han är en underbar snäll ponny som betyder så himla mycket för mig.





Från tävlingen, prisutdelningen! :)

Don Habitus: Ja, mamma och pappa har en häst också som ni kommer få läsa om lite iblad kanske. Vi rider honnom ibland och han är en fin och super snäll häst!

Ja, nu vet ni lite mer om mig i alla fall. tveka inte att fråga om ni vill veta något!


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0