Bra dag hitils, nej inte direkt...

Hitils har min dag varit riktigt illa, ja ockej det kan vara betydligt värre men det har inte varit en sån där dag där allt flyter på och man tycker att allt är jätte bra:( Men dagen kommer lyftas ganska mycket, ska ju till stallet snart! :)

Ja i alla fall så när jag vaknade hade jag jätte ont i ryggen, vet inte vad jag gjort men det är verkligen HEMSKT kan inte gör allting lixom om jag böjer mig fram så huger det till, när jag andas in kan jag inte ta djupa andetag utan att det gör ont... Sen så tog allt väldigt lång tid, så kom ju sent till skolan, sen så var det enda jag tänkte på typ hur ont jag hade i ryggen:S Ja inge vidare sen så var det så att rektorn pratade om någon grj som nån 9:a hade gjort och han var riktigt irriterad, nej förbannad... Ja men det är en annan story..

Ja sen var det ett prov, sen vänta på pappa i vinden, blåste väldigt mycket!

Men nu till det bästa! Snart ska vi åka till stallet :) Dagen kommer bli mycket bättre!


Älsklingar, dagen kommer bli mycket bättre när jag träffar er!


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0