ÅÅ shit mina ben...

Hemma nu och shit vad trött man blir av att jobba en hel dag i stallet, mina ben e helt döda, skojar nt!
Mockat 10 boxar, tönmt och fyllt på 11 termobarisar och soppat stallgången och gången te utehästarna. Sen såklart in och utsläpp och lunchat ;)

Red min stjärna på galoppbanan och elsi fick vila. Pysslade såklart med henne oxå <3



Ikväll ska jag ba chilla och sova ut. Får se om ja kanske åker in te mellandags rean imorrn, blir i alla fall till Lyckås för att byta elsas pannband eftersom det va trasigt. Och så ska vi beställa lite roliga saker :D

Va typ inga andra i stallet idag, typ ba twinsen och nån mer och det e så skönt, I love it <3
Hatar näre är massa folk i stallet som ba e jobbiga och sånt... ;)




Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0