9 saker om mig :D

  • Jag har FB vänner genom bloggen ;)
  • Bryr min väldigt mycket vad mina ponnysar tycker om mig, asså om dom gillar mig eller inte.
  • Är väldigt känslig, tar åt mig väldigt mycket av vad mina vänner och familj säger.
  • Jag vet en hemlighet bara jag i hela världen vet om ;) haha, nu blev ni nyfikna va?
  • Vill flytta och ta hem hästarna
  • Vill gå på gymnasium i Skåne
  • Vill flytta te Göteborg eller Skåne, I don´t like Stockholm ;)
  • Jag har gjorrt väldigt väldigt pinsamma saker i mitt liv
  • Tror jag skämmer ut mig varje dag typ, senaste var idag ;)
Kolla fina skåne
Ja, och sen tråkiga gråa trista Stockholm

Kommentera!<3
Postat av: Rebecka

tack för komentaren betyder verkligen !



Jag (rebecka) tävlar LB,LB+5 och elin tävlar LD,LC typ <33



kram

2011-12-18 @ 09:29:16
URL: http://teamre.devote.se
Postat av: Jackie

Skåne är inte underbart rakt igenom!!! ;) har bott här nere i typ tolv år och jag vill bara uppåt. Skånskan är heeemsk =]

2011-12-18 @ 11:27:01
URL: http://jackieie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0